I live in a town that everyone claims to hate yet they never seem to leave

Hej måndag! Har varit ledig tors-sön vilket har varit så jävla skönt. Blev utgång i fredags, wooken l'angolo amba och sen liten sväng till laroy på slutet hähä. Kul kväll!! I lördags hängde jag hemma hos Carro drack lite drinks spelade spel osv. Idag har jag varit på ett spinningpass, standard på måndagar men nu ska de tydligen bli på onsdagar istället, blä gillar ju spinning måndagarna. AJA ska börja fixa mig om ett tag och dra å jobba. Är bara ledig på torsdag den här veckan. KUL!!
 
 
 Bilder från veckan


Jag och Max på amba
 
Lördag hos Carro 
 
Fruktallrik med Erica
 
Morgon pw med Erica!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0