Big dreams, good music and expensive taste

Hej lovers. Jobbade i måndags&tisdags och har varit ledig sen dess såå skönt med semester! Igår blev det lite kondition på gymmet med C sen lunch (salladsbaren på ICA standard) hähä. Va även inne i stan och fixa lite saker inför thai, växlade pengar osv. På kvällen blev det vindrickande med ett gäng tjejer som slutade med utgång, ROSE blev det hehe så länge sen jag va ute en onsdag. De va typ inga folk ute kändes det som, men jag hade kul. Idag har jag bara chillat hemma hos Carro, sovit och ätit typ haha. Inte bra att gå ut såhär mitt i veckan egentligen de förstör min träning, men jag har ju ändå semester nu hihihi. Håller på och packar lite just nu, dä tråkiiiiigt. Imorgon ska jag försöka pallra mig upp för ett tidigt spinningpass, fixa det sista och försöka hinna med en middag med Bonnie och Jenny. Sen draaaaar jag och Erica på natten mot lördag, weho!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0