A person doesn't have to be perfect to be exactly what you need

Torsdag och ledig dag, lovely! Har fikat/ätit lunch med Rebecca och Erica. Sen gick jag och Erica runt på stan jag var på jakt efter ett par skor. Mina uggisar har gått sönder, har inte haft dom länge ens men de är ett stort hål på baksidan, så typiskt sånt händer bara mig haha. Lämnade in dom hos skomakarn hoppas dom kan fixa. Hittade iaf ett par snygga boots med nitar inne i stan, dem va fejna kommer bli nääz i vår också! Blev en till liten fika innan jag åkte till västermalmsgallerian och mötte mami, vi handlade lite mat och jag hämtade ut ett paket sedan åkte vi hem och gjorde tacos, smarr! Jobb nu resten av veckan jag ska bara chilla, no drinks for me denna helg. Pusssshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0